Urheilutavaramerkit innostavat tervetulleeksi Internet-markkinointiin Kiinassa

Kun viime aikoina on tapahtunut merkittäviä asunto- ja globaaleja näyttelytilanteita ja lisääntynyt myös verkon vetovoima, yhä useammat tavarat-liiketoiminta-alueet alkavat ottaa verkkomarkkinoinnin huomioon tärkeänä menetelmänä yrityksen mainonnalle ja markkinoinnin optimoinnille, markkinoiden kasvulle sekä brändille nimi rakennus.

Korkean profiilin yhteistyöt

Kilpailu Internet-urheiluverkoista alkoi 4. huhtikuuta 2007, kun Kiinan tunnettu urheilutoimintamerkki Lining nimitti Netease-urheilun osaston, joka on yksi Kiinan suurimmista Internet-aloitteista. Paitsi Cellular Lining -logojen suunnittelut ja myös tuote-esittelyt ohjaavat verkkosivustoja, verkkosivustojen ulkoasuvärit mukauttavat myös Liningin punaista brändäystä. Tämä on kolmen vuoden taktinen yhteistyösopimus Liningin ja Neteasen välillä. Jossain muualla, muiden tärkeimpien valtakunnallisten verkkosivustojen urheiluaktiviteettialueita tukevat lisäksi urheilutoiminnan tuotenimet: Adidas Sohu, Nike Sina ja 361 ° Tencent Sports jne.

. Itse asiassa urheilun tuotemerkkien Internet-markkinoinnin aalto on alkanut kauan ennen vuotta 2007. Katsojat kommentoivat, että Internet-markkinoinnin lisääntymisellä Kiinassa on merkittäviä vaikutuksia molemmille auringonnousumarkkinoille, erityisesti urheiluvälineille ja verkkoyritykselle. Se ei vain kuvasta johtavien urheilutuotteiden strategisten mainonnan ja markkinoinnin muutoksia, vaan tuo markkinoinnin edistymisen myös Kiinan urheilutoiminta-aloilla syntyvän verkkomarkkinointitrendin keskellä. Yhteistyöhön Internet-sivustojen kanssa esimerkiksi mainonnassa ja markkinoinnissa, sisältösarakkeissa, materiaaleissa ja esitellyissä tuotteissa urheilubrändit voivat rakentaa yksityiskohtaisen online-brändinäyttöalustan, jonka avulla verkkosivustot voivat myöhemmin lisätä urheiluosiaan, tästä syystä paljon.

Win-win-edut

Ota esiin Lining- ja Netease-yhteistyöt. Neteasen mukaan yhteismerkkisivujen odotetaan tarjoavan vuosittain useita satoja miljoonia kertoja brändin suorista näkyvyyksistä, mikä lisää tuotenimen tunkeutumista kohdemarkkinoille. Komponenttien osalta NBA-sarakkeet ja erilaiset Lining-merkkiset tapahtumisarakkeet on todella julkaistu, samoin kuin muista Netease-verkkotuotteista tulee varmasti lisäksi kanavia Cellular-vuoribrändin mainostamiseen. Lisäksi Liningiin liittyviä alueita, kuten verkkoalueita, urheiluhahmojen profiileja, aivan uusia esineitapahtumia ja myös urheilufaneiden interaktiivisia online-foorumeita.

NetEase: n kannalta tällainen monipuolinen yhteistyö ei vain paranna heidän urheiluosastojen sisältöä, vaan luo lisäksi ylimääräisen humanisoidun ja myös vuorovaikutteisen verkkoympäristön, joka houkuttelee enemmän yleisöä ja lisää myös urheilubrändin tunnettuutta.

Tutkimuksen perusteet

Viimeaikaiset tutkimusraportit ovat osoittaneet syyn siihen, miksi urheiluyritykset ovat halukkaita käyttämään suuria summia verkkomarkkinointiin: Kiinassa toimivien nettoasiakkaiden dramaattinen lisääntyminen on tosiasiallisesti antanut heille tarpeeksi itseluottamusta Internet-verkossa.

Kiinan Internet Network Information Centerin (CNNIC) mukaan kesäkuussa 2007 Kiinassa nettohenkilöstön kokonaismäärä oli 162 miljoonaa, toiseksi vain Yhdysvaltojen 211 miljoonaa. Vuoden 2006 loppuun verrattuna uuden verkkopopulaation määrä on noussut 25 miljoonaan. Kiinan nettoväestön ryhmävalikoimaa manipuloidaan nykyisin nuoriin nähden: alle 25-vuotiaita 51,2% ja alle 30-vuotiaita 70,6%. Tällainen nuori, seikkailunhaluinen ja suuri verkkoasiakasryhmä on luonnollinen kohde urheiluvälineille. Internet-portaalien yllättäviä urheilusegmenttejä ei vastusteta ankarasti urheilun tuotemerkkiyritysten paikoille.

Tietotekniikka- ja tietotekniikkamarkkinat, jotka puhuvat yrityksen iResearch kanssa, julkaisivat myös Kiinan urheiluvälinetuotteiden verkkomainontaraportin, 1. vuosineljännes 2007. Raportit paljastivat, että urheiluvälineiden markkinointi Internetissä oli voimakasta kasvua vuosien 2006 ja 2007 välillä, ja Internet-mainonta ja markkinointi kasvoivat merkittävästi. paikannustulot, säännöllisyys, volyymi ja myös mediaverkot. Verkkomainonta on itse asiassa päätynyt keskittymään mainoslähteiden selvittämiseen urheilutoimintaa harjoittavien yritysten keskuudessa, ja sen odotetaan lisäävän varmasti online-markkinoilla tehtäviä taloudellisia investointeja vuonna 2007. Online-urheilutoimintatuotteiden, mainontamaksujen kasvu on ylläpitänyt laajakaistaa siitä lähtien. Vuonna 2002 vuotuinen kasvuvauhti oli 101%, ja mainonta- ja markkinointikustannukset olivat vuonna 2006 todella nousseet lähes 10 miljoonaan Yhdysvaltain dollariin, mikä on 14 kertaa enemmän kuin vuonna 2002.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *