Itsekuri urheilussa – Menestyksen salainen ase

Vuosien kovan työn, omistautumisen ja aloitteen myötä päästäkseen parhaiten valitsemaansa urheiluun, yhä useammat lahjakkaat urheilutoiminnot havaitsevat, että he eivät enää pysty selviytymään kilpailuurheilun taloudellisista huolenaiheista ja lopettamaan ennen kuin ymmärtävät todellinen mahdollisuus. Temppu tehokkaaseen ja jatkuvaan ammattiin urheilutoiminnassa ei koske vain suorituskykyä ja tuloksia, vaan erinomainen apuverkosto, joka koostuu perheestä, läheisistä ystävistä, faneista ja organisaatiosta. Kaikki tämä tarjotaan itsepalvelun kautta Sportissa.

”Miksi joku kiinnostaa minua?” ihmiset voivat kysyä: ”Ei ole niin, että pääsen televisioon voittavan suuria tapahtumia viikossa”. Todellisuudessa, jos urheilutoiminnot olisivat televisiossa usein voittaneita suuria tilaisuuksia, he olisivat varmasti jo saavuttaneet tavoitteensa ja siinä on myös iso ”Catch-22” urheilutoiminnassa – kannustimet ovat olemassa, kun teet sen johtavalle, mutta vielä tarvitset todella tukea nyt voidaksesi saapua! Vastauksena on helppo toimia tutkittaessa sitä, joka todella haluaisi minua; ne, jotka oppivat sinusta, joka palaa jälleen Self Promoon urheilutoiminnassa.

Itsepromo urheilussa alkaa perheen ja ystävien kanssa. Urheiluhenkilöiden on pidettävä perhettä ja ystäviä säännöllisesti päivitettyinä heidän aloitteistaan, tavoitteistaan ​​ja saavutuksistaan. Yksi tehokkaimmista tavoista tarjota tämä on henkilökohtaisen urheilutoiminnan verkkosivuston kautta, jota on päivitettävä säännöllisesti. Asiantuntevaa perhettä ja ystäviä on pidettävä urheilutoimintaa harjoittavan henkilön ilmaisena mainonta- ja markkinointiryhmänä ja heidän on oltava motivoituneita saamaan sana mielipiteeseen henkilön ponnisteluista, tavoitteista ja saavutuksista. Kun ilmainen mainosryhmä on todella rakennettu ja suuntautunut, tiimiä olisi pyydettävä auttamaan sinua seuraajapohjasi rakentamisessa ja kehittämään yrityssoittoja tarvittaessa.

Samoin kuin urheilijan on tuotettava sirinä ymmärrettyjen ihmisten keskuudessa, yksilön urheilutoiminnan on myös pyydettävä ystäviä ja perhettä tekemään sama. Jos urheiluhenkilöllä on oma urheilutoiminnan verkkosivusto, ystäviä ja perhettä olisi pyydettävä lähettämään linkit sivustoon niin monelle ihmiselle kuin he tietävät. Henkilöt napsauttavat todennäköisemmin linkkiä sähköpostissa vieraillakseen sivustossa kuin kirjoittavat osoitteen verkkoselaimeen; Siitä huolimatta, että kun urheilutoiminta tai hänen perheenjäsenensä ja ystävänsä tyydyttävät henkilöitä, jotka voisivat ajatella työnsä seuraamista, käyntikortti, jolla on sivuston osoite tai ainakin sähköpostiosoite, luo suuren vaikutuksen.

Median suora altistuminen voidaan saavuttaa useilla tavoilla. Verkosta on tulossa helpoin tapa saada näyttöä, koska urheilutoiminta voi tuottaa ja julkaista myös omia viestejään, blogejaan tai ilmoitustauluja. Kaikki tällaiset tekniikat voivat tarjota mahdollisuuden lisätä verkkolinkkejä urheiluharrastajien henkilökohtaisten urheilutoimintojen verkkosivuille. Painetulle medialle altistuminen voi olla erityisen haastavaa saavuttaa; voi kuitenkin tarjota poikkeuksellisia tuloksia. Ilmaiset alueelliset sanomalehdet etsivät yleensä alueellisia asunnonomistajia mielenkiintoisilla tarinoilla tuottaakseen artikkelin. Kun lähestytään paikallisia toimittajia, urheilutoiminnan harjoittajien on aluksi dokumentoitava luettelo aineistosta, joka varmasti tekisi tulevista viesteistä mielenkiintoisia yleisölle. Kiehtova materiaali voi sisältää menestystä, huvittavia tarinoita, työtoiveita, hyväntekeväisyystyötä tai ymmärrystä urheilusta, kuten ”päivä elämässä …” Urheilijoiden on jälleen kerran pyydettävä perhettään ja ystäviä avustamaan mielenkiintoisen web-sivuston luomisessa. sisältö.

Niille, jotka ovat päteviä hyväksymään taloudellista tukea, työkaluja, vaatteita, mallityötä, kohteita koskevia suosituksia jne., Heidän fanikokoelmansa jäsenistä saattaa lopulta tulla loistavat organisaation kontaktit, joten fanirakenteen rakentaminen hyvin varhaisessa iässä on tärkeää. Urheiluhenkilöiden tulee asettaa realistiset tavoitteet yritystoiminnalle. Lukuisat harkitsevat automaattisesti tuottoisia sopimuksia tärkeimpien urheilutyökalujen ja vaatetusalan yritysten kanssa; Siitä huolimatta ne eivät todennäköisesti toteudu ennen kuin tällainen liiketoiminta voi saada merkittävää hyötyä sopimuksesta. Avain tehokkaiden palvelukontaktien kehittämiseen on ajatella ”pieniä, naapurustoja ja useita”. Ei vain suurten yritysten, jotka etsivät urheilutoimintaa, tekevät tuotemerkintöjä, mallinnustyötä tai auttavat tuotemerkkien muodostamisessa ja tavoittavat kohdeyleisönsä. Hyvien palvelukontaktien lisäksi ei voida ajatella vain urheilijan erityiseen urheilutoimintaan liittyviä yrityksiä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *